Jody samuels forex trading


Jody Samuels jest jednym z liderów w Ameryce Północnej wiodących trenerów dla udanych przedsiębiorców i twórcy programu The FX Traders EDGE. Współpracuje z członkami jej programu w ramach grupowych i prywatnych sesji coachingowych i pasjonuje się nauczaniem osób, w jaki sposób handlować cyklami rynkowymi i wykorzystywać umiejętności i nawyki w zakresie przedsiębiorczości, aby skutecznie zarządzać swoim biznesem. Jody Samuels, profesjonalny przedsiębiorca z 15-letnim doświadczeniem w handlu walutami z międzynarodowym bankiem inwestycyjnym w Nowym Jorku, z powodzeniem zrealizował miliony dolarów, wykorzystując sprawdzone teorie analizy Elliott Wave. Kurs Ultimate Elliott Wave. Najnowsze osiągnięcie Jodys ilustruje zbieżność Elliotta, Fibonacciego i Harmonics w programie łamania ziemi, aby połączyć precyzyjne analizy z prostą strategią. Jody wkrótce zdała sobie sprawę, że z jej prywatnej działalności coachingowej, nowi i doświadczeni przedsiębiorcy nie mieli wykształcenia i wiedzy o teorii Elliott Wave. Odkryła również, że przemysł handlowy nie otrzymał jakościowego cyklu Elliott Wave dostarczanego z uczciwością za rozsądną cenę. Jody zauważyła, że ​​gdy jej klienci zrozumieli, w jaki sposób fale na rynku podążały za wzorcami naukowymi, predykcyjnymi i powtarzalnymi, byli w stanie dokonać bardziej zyskownych transakcji, tracić mniej czasu i zarabiać więcej pieniędzy. Artykuły Jody Samuels: Zostań członkiem FX Traders EDGE Odbierz aktualizacje poczty e-mail z najnowszymi liczeniami fal i analizami rynkowymi Oceniamy Twoją prywatność i nigdy nie spamujecie Cię w dużym stopniu. Handel walutami nie jest odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Poprzednie wyniki nie wskazują na przyszłe zyski. FX Traders EDGE i wszystkie powiązane osoby nie ponoszą odpowiedzialności za wyniki handlowe i inwestycyjne. Pamiętaj, że wszystkie komentarze przygotowane przez instruktorów EDGE FX Traders nie powinny być interpretowane jako porady inwestycyjne dotyczące zakupu lub sprzedaży Foreign Exchange. Posty oznaczone jody samuels Jody Samuels przynosi Elliott Wave Forex Course. Ten kurs został podzielony na 4 moduły. Pierwszy moduł dotyczy gry Elliott Basics i quizu. Dowiesz się w szczególności na temat założenia teorii Elliot Wave, podstawowych wzorów fali, charakterystyk fali, intro do zastosowań matematycznych, trzech zasadniczych zasad i etykietowania lub fal. Drugie i trzecie moduły dotyczą impulsywnych wzorów i wzorów korekcyjnych. W tych dwóch modułach dowiesz się o strukturze fali impulsywnej, charakterystyce fali impulsu i przekątnej, zasadach i wskazówkach fal impulsowych. jego zastosowania matematyczne, projekcje i cel, określanie trendu końcowego, wzorców odwrotnych, struktury fal korekcyjnych, charakterystyk zygzaków, płaskich, trójkątów i kombinacji, reguł i wytycznych fal korekcyjnych oraz ich zastosowań matematycznych, rzutów i wzorców docelowych oraz ostatniej kontynuacji. Kliknij tutaj, aby pobrać wspaniałe narzędzie handlowe i strategię BEZPŁATNE Ostatni moduł to wszystko. Z reguł, wzorców i prawdopodobieństw, do mapy handlu Elliott Wave, analizy wielu ramek czasowych i dziennika handlowego. Wszystko, co musisz wiedzieć o forexie Elliott Wave jest tutaj tylko w jednym courseWomen mają intuicję na temat rynku, prawie jak uczucie jelit 8211 Jody Samuels PROFILE: 8226 Current Job. Trader and Coach, założyciel programu FX Trader8217s EDGE coachingu, eksperta Elliott Wave 8226 Kariera: ponad 25 lat na rynku walutowym, jako przedsiębiorca bankowy w JP Morgan i handlowca detalicznym i trenerze 8226 Age. 52 Pobierz magazyn pdf Myśląc, że powinno być bardziej zniechęcające, niż to było w rzeczywistości, powiedziała Jody Samuels, 8220Queen z quid8221, o swoich pierwszych latach lat 80-tych w JP Morgan w Nowym Jorku. Jody Samuels, trener i założyciel FXTradersEDGE, odkrył Forex w 1979 roku w dziale Arbitrage (Foreign exchange) banku w Norwegii i od razu zafascynował się. Z biegiem lat Jody nauczyła się ograniczyć emocje, a ta równowaga 8220 na ogromnym emocjonalnym widżecie handlu8221 jest czymś, co teraz uczy się swoim uczniom. Nie uważa, że ​​istnieją specyficzne cechy płci, które sprawiają, że jesteś dobrym przedsiębiorcą i 8220 jeśli ktoś ma cele, aby stać się skutecznym przedsiębiorcą, wtedy muszą zrobić wszystko, aby nauczyć się metodologii, ćwiczyć ją w kółko, aż stanie się drugą naturą .8221 W tym ekskluzywnym wywiadzie udzielonym FXstreet, Jody Samuels dzieli się z nami swoim wieloletnim doświadczeniem jako profesjonalny przedsiębiorca bankowy i nauczyciel. Kiedy po raz pierwszy zainteresowałeś się transakcjami na rynku Forex Podczas studiów w Wharton School of Business na University of Pennsylvania, należałem do tej organizacji, AIESEC, międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego, które organizowało staże za granicą. Miałem szczęście, aby dostać się do Bergen, w Norwegii, gdzie pracowałem w Arbitrage (Foreign exchange) w banku jako praktykant. Moim zadaniem było sterowanie urządzeniem teleksowym i wyceną cen kupców z norweskich firm Kroners na rynku międzybankowym. Byłem tak zafascynowany, że przedłużyłem staż do 3 189 miesięcy, po czym przeniosłem się do Nowego Jorku i złożyłem wniosek o pracę dla JP Morgan. Wcześniej zaakceptowałem stanowisko w zakładzie produkującym puszki, który dokonał rachunkowości kosztów, którą zrezygnowałem, zanim jeszcze zacząłem pracę. Kiedy wstąpiłem do banku, by handlować walutami, naprawdę nie myślałem o mojej płci. Po prostu wykonałem swoją pracę. Jak to była kobieta w świecie mansów w JP Morgan, kiedy zaczęła się w 1979 roku. Byłem jedyną kobietą, która handlowała GBPUSD na rynku międzybankowym wśród głównych banków globalnych w tym czasie, a ja byłem nazywany 8220Queen quid8221. Myślenie z powrotem powinno być bardziej zniechęcające niż w rzeczywistości. Jednak po ukończeniu studiów Wharton miałem szczęście spotkać się z innymi kobietami, którzy później stali się olbrzymami w swoich dziedzinach wiedzy i mieliśmy wiele wspólnego. Byliśmy przygotowani na branże zdominowane przez mężczyzn z racji tego, że właśnie ukończyliśmy jedną z najlepszych szkół biznesu na świecie, gdzie kobiety i mężczyźni byli na tym samym polu gry, biorąc te same klasy. Kiedy przystąpiłem banku do handlu walutami, naprawdę nie myślałem o mojej płci. Po prostu wykonałem swoją pracę. Czy możesz opisać swoje doświadczenia na forum handlowym GBP Jak przedsiębiorca GBP w Nowym Jorku byłem w grupie około 20 handlowców asystentów handlowych na biurku handlującym różnymi walutami. Musieliśmy pracować razem w zespole, odpowiadać na telefony i cytować ceny zarówno przez telefon, jak i elektronicznie przez samodzielne systemy transakcyjne. To było naprawdę elektryzujące, szybkie i ekscytujące. Jako twórcy rynku musieliśmy myśleć na naszej stopie i zacytować ceny dwukierunkowe przez cały dzień, firmy i inwestorów instytucjonalnych. Czy czułeś się bardziej poczuciem przyjaźni lub współzawodnictwa z innymi kobietami w swoim środowisku pracy, nie rywalizowałam z innymi kobietami w moim środowisku pracy. Konkurs był ze mną, aby zobaczyć, jak wiele zwycięskich dni mogę mieć każdego miesiąca. To był jeden z celów, na które walczyłem, aby mieć pełny miesiąc wygranych dni. Kiedy przeprowadzasz się z centrali handlowej na JPM do roli detalicznego traderinstruktora, musisz przyjąć jakieś zmiany w strategii lub perspektywie Największym wyzwaniem, jakie miałam podczas migracji z instytucjonalnego do handlarza detalicznego, było zaakceptowanie, że mogę odnieść sukces samemu bez wsparcia innych przedsiębiorców instytucjonalnych. Będąc w banku, miałem wokół siebie tak wiele zasobów, w tym stratedzy walut, strategów oportunistycznych i innych handlowców, którzy stworzyli mój styl w oparciu o moje środowisko. Kiedy zostawiłem to wszystko za sobą, musiałem najpierw zaakceptować, że nie potrzebuję tego wszystkiego, aby to osiągnąć. Mój system wierzeń wymagał zmian. Potem zacząłem studiować z sukcesami niezależnych handlowców, którzy stali się moimi mentorami. To jest proces, który śledziłem podczas przejścia z instytucjonalnego na detaliczny. Największą niekorzystną sytuacją, z jaką zmagają się niezależni handlarze detaliczni, nie jest handel wystarczającym kapitałem. Czy niezależny przedsiębiorca ma do czynienia z żadnymi korzyściami, mającymi tę zaletę w porównaniu z inwestorami instytucjonalnymi. Największą wadą, z którą borykają się obecnie niezależni handlowcy detaliczni, nie jest handel wystarczającą ilością kapitału. Ze względu na wysoką dźwignię umożliwiającą handlowcom Forex, zbyt łatwo jest otworzyć konto z niewielką ilością kapitału, wykorzystać go i stracić po kilku transakcjach. Zaletą jest to, że informacje są bardzo przejrzyste, a dane tanie. Kiedy zacząłem handlować samodzielnie w połowie lat 19908217, zapłaciłem 2,500 miesięcznie za ładne czyste dane futures do tworzenia wykresów. Obecnie ustalone koszty są praktycznie zerowe, co oznacza, że ​​każdy może założyć konto i zacząć handlować. Cała edukacja i informacje są dziś dostępne dla detalisty, ale kluczem jest odpowiednia edukacja. Zawieranie transakcji jako zawodu wymaga czasu. It8217s ważne jest wynająć mentora i trenera, którzy mają doświadczenie w handlu Forex i mogą komunikować się dobrze. Jakie uczucie dostajesz podczas handlu W moich wcześniejszych dniach czułem, że najbardziej lubiam się na wędrówce górskiej z moimi emocjami, ponieważ rynki były bardzo niestabilne. I8217w handlu przez tak długo, że po drodze miałem wiele różnych uczuć i uczuć. Dzisiaj pracuję nad ograniczeniem moich skrajnych emocji, pozycjonując się mentalnie na punkcie huśtawki między emocjami strachu i chciwości. Ćwiczę balansowanie na szerokim emocjonalnym spektrum handlu. I to coś, czego uczysz swoim uczniom, wyobrażam sobie jak kontrolować ich emocje. Tak. Mogę stwierdzić, że nie ma emocji ani sytuacji, którą przedsiębiorca może opisać mi, że sam doświadczyłem. Czy dlatego postanowiłeś poświęcić się kształceniu innych traderów? Szczerze mówiąc, mam wiele do zaoferowania innym handlowcom ze względu na moje wieloletnie doświadczenie. Jestem mentorem i trenerem, ale uwielbiam pracować z handlowcami na własną rękę, dlatego opracowałem program szkoleniowy FX Trader8217s EDGE, aby uczyć traderów przedsiębiorczych umiejętności i nawyków. Zauważyłem, że nauczając ich niuansów prowadzenia działalności gospodarczej lub przeglądania rynku przez swoje cykle często czyni dużą różnicę w wynikach z transakcji handlowej8217s. Kiedy jeden z moich uczniów odniesie sukces, przynosi mi to wielką radość. Kiedy prowadzę seminaria, aby uczyć umiejętności handlu, zawsze myślę o tym, jak ja handlowam i wzmacniam to, co robię. Elliott Waves to jeden z Twoich ulubionych wskaźników technicznych, które uczą Twoim uczniom. Czy pamiętasz, kiedy po raz pierwszy zdałeś sobie sprawę, że Elliot Wave był szczególnie skutecznym wskaźnikiem? W banku nasz analityk techniczny na biurku wprowadził Elliott Wave Analysis. Był bardzo dobry, mówiąc nam, jakie jest nastawienie na dzień, biorąc pod uwagę liczbę Elliott Wave i inne techniki, na które patrzył. Kiedy wychodziłem z banku studiowałem i opanował analizę Elliott Wave na własną rękę i nadal ją wykorzystywałam w handlu. Naprawdę nie mogę sobie przypomnieć, kiedy używałem tego 8211, zawsze była częścią mojej skrzynki narzędziowej do analizy. Dzisiaj kocham nauczanie go handlarzom i często czują, że jest to 8220missing kawałek8221 handlu puzzle. Analiza Elliotta Wave może być wykorzystana jako nakładka na każdą strategię, którą przedsiębiorca używa do definiowania punktów wejścia i wyjścia. Zapewnia mapę drogową, ułatwiając kierowanie ruchów i zobacz większe zdjęcie. Jesteś bardzo zaangażowany w sieci, aby zachęcić swoich uczniów do korzystania z nich. Tak. Kiedy ludzie biorą moje seminaria, zachęcam ich do pozostania w kontakcie, a my faktycznie założyliśmy grupę Skype. W ten sposób, gdy podobnie myślący handlowcy zobaczą ustawienia, mogą dzielić się nimi z grupą. Każdy czerpie korzyści. Rynek jest tak duży, że naprawdę nie ma znaczenia, ile osób zajmuje to samo miejsce w tym samym czasie. Działa to bardzo dobrze, gdy uczniowie podążają za różnymi walutami i mogą dzielić się swoją analizą i konfiguracją z grupą. Po nauczeniu tylu uczniów zauważyliście różnice w sposobie wymiany handlowej i analizy rynku Forex Analiza ta jest taka sama, ale czasami wydaje mi się, że kobiety mają intuicję na temat rynku, że dojdzie w górę lub w dół 8211 niemal jak uczucie jelit . Nie jestem pewien, czy mężczyźni doświadczają tego samego poziomu intuicji. Jeśli chodzi o handel, uważam, że kobiety są bardziej konserwatywne i mniej agresywne niż mężczyźni jako całość, ale zawsze istnieją wyjątki. To może przełożyć się na mniejsze zyski, ale również na mniejsze straty. Prezes kursu handlu detalicznego forex mówi, że kobiety mają trzy cechy, które czynią z nich lepszych handlowców niż mężczyźni. Najpierw mówi, że kobiety mają silniejsze poczucie awersji do ryzyka. Czy zgadzasz się, jeśli kobiety w rzeczywistości są bardziej niechętne do podejmowania ryzyka. wezmą mniejszą i mniejszą pozycję,. i przyjąć mniejsze zyski. Nie zgadzam się z 8211 r. Uważam, że można uogólnić fakt, że więcej kobiet niż mężczyzn ma te trzy cechy. Na fronie ryzyka ważne jest bycie osobą zajmującą się ryzykiem w każdej branży handlowej, w tym w Forex. Jeśli kobiety są w istocie bardziej niechętne ryzyku, to oznacza to, że zajmują mniej i mniejsze pozycje, mają mniejszą ekspozycję i przynoszą mniejsze zyski. Być może będą lepiej biegać w maratonie handlu forex i będąc w biznesie na dłuższą metę. Nie wiem. Myślę, że zbyt konserwatywny nie jest dobry, albo trzeba znaleźć szczęśliwy środek. Niedawno przeczytałem artykuł 8220What if Women Ran Wall Street8221, autorstwa Sheelah Kolhatkar, opublikowany w czasopiśmie New York Magazine, 21 marca 2017. Artykuł sugeruje, że wiele mężczyzn jest agresywnych, upartych i ego, dlatego też trzeba pracować nad oswojeniem tych cech, jeśli handel dużymi sumami pieniędzy. Brak komentarza na temat tego, czy handlarze kobiet są lepsze dla gospodarki 8211 Powiedziałbym, że dobra kombinacja obu płci może stworzyć właściwą receptę na podejmowanie ryzyka i awersję do ryzyka. Drugą jakością jest zwiększona cierpliwość, co pozwala lepiej zrozumieć plany handlowe niż mężczyźni. Cierpliwość jest ważna, ale znowu, I8217m nie wiem, czy kobiety są bardziej cierpliwe niż mężczyźni. Znam wielu męskich kupców, którzy są bardzo cierpliwymi handlarzami. Po trzecie wskazuje na skłonność kobiet do uczenia się dokładnie przed rozpoczęciem handlu, podczas gdy mężczyźni częściej i częściowo uczą się czegoś. Opisuje to instynkt person8217, który prowadzi osobisty sposób działania. Ponieważ każda osobowość jest inna, nie można powiedzieć, że sposób, w jaki ktoś uczy się najlepiej, jest specyficzny dla płci. Nauczyłem wielu męskich kupców, którzy są dobrze zorganizowani i skrupulatni w nauce. I8217ve spotkał również wiele kobiet handlujących, którzy są również rygorystyczni w ich podejściu do nauki. Więc nie powiedziałbyś, że są to różnice specyficzne dla płci. Z mojego doświadczenia te cechy zdecydowanie nie są specyficzne ze względu na płeć 8211, jeśli dana osoba ma cele, aby stać się skutecznym przedsiębiorcą, a następnie muszą zrobić wszystko, czego potrzeba, aby nauczyć się metodologii, ćwiczyć ją w kółko, aż stanie się drugą naturą i z trenerem, aby nadal rosnąć jako przedsiębiorca. Informacje na tych stronach zawierają wypowiedzi wybiegające na przyszłość, wiążące się z ryzykiem i niepewnością. Rynki i instrumenty profilowane na tej stronie służą wyłącznie celom informacyjnym i nie powinny w jakikolwiek sposób dotyczyć zalecenia zakupu lub sprzedaży tych papierów wartościowych. Przed podjęciem jakichkolwiek decyzji inwestycyjnych należy wykonać własne badania. Firma FXStreet w żaden sposób nie gwarantuje, że informacje te są wolne od błędów, błędów lub istotnych nieprawidłowości. Nie gwarantuje również, że informacje te mają charakter czasowy. Inwestowanie w Forex pociąga za sobą duże ryzyko, w tym utratę całości lub części inwestycji, a także emocjonalne cierpienie. Ty jesteś odpowiedzialny za wszelkie ryzyko, straty i koszty związane z inwestowaniem, w tym całkowite straty kapitału.

Comments

Popular Posts